2012-08-29

Gendan til kladde




"Jeg skriver sjove digte.
Jeg skriver også triste.
De første læser andre folk.
Selv læser jeg de sidste"

- Citat, Halfdan Rasmussen

Jeg tager min mælkebøtte i hånden og kysser den blidt ... Se! 

Se vinden der susende bærer alle de smukke frø afsted. Flyvende ud for at spire ... I sind, i hjerter, i liv - for det kan min fortryllede mælkebøtte.  Sådan er fortryllede mælkebøtter nu en gang  - de forandrer os alle lidt ad gangen. Til det bedre ... til det smukkere ... i en fantastisk hvirvel af farver, former og smukke toner.

I dag har jeg trykket "Gendan til kladde" på hele bloggen. Jeg har på den dejligste måde ikke brug for- og lyst til at bruge stedet her som arbejdsredskab mere. Derfor... 


Et stort tak til dem der følte med i mine små historier  

Hvem ved hvornår vi ses næste gang ;-)

- En dagdrømmer